fille filuren!

idag fick jag ta hand om Filuren (en liten shettis på ridskolan). min kompis, Anna om ni kommer ihåg henne, e typ fodervärd på honom så hon va snäll och låna ut honom idag!
först sprang vi lite i ridhuset och hoppa över en cavaletti typ 2/3 gånger. sen longerade jag honom och det gick inte så bra, han bråkade mest och jag trasslade bara in longeringslinan hela tiden xd
så jag tänkte löslongera honom när ridhuset blev tomt så vi satte oss ner och mös lite istället men sen blev dom som red där inne typ aldrig klara så jag orkade inte vänta så då gick vi ut och mös ännu mer. haha, han va så gullig ! jag klia honom typ under magen också klia han tillbaka på min rygg, super mysigt! :D
och när jag skulle hämta honom kom han galopperandes till mig :')
filuren och min lillebror :)

Kommentarer
Postat av: anna thorén

min super söta lilla sak :D

tack för du ville ta hand om honom :D <3

2011-08-31 @ 22:38:42
URL: http://tuffhast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0