tredje delen -Plaj

Plaj och mitt liv!

När det hade gått någon vecka efter Beauty hade avlivats fick jag ett samtal om ifall jag ville ha Plaj som foderhäst och göra honom bättre till ridskolan.. sa dom...
klart jag ville ha honom ! jag hade passat honom 2 dagar tidigare och blivit helt förälskad i honom, han va så speciell på något sätt.
haha! asså IGGA mig på ALLA bilder! :o
bilderna är från första dagen dom fodervärd :D
jaa.. vi början gick det skit! han verkligen VILLE ha av mig från hans rygg ! men jag ville inte ge upp, jag såg något speciellt i honom och kunde helt enkelt ge upp honom, det skulle kännas för orättvist.
så jag fortsatte kämpa med honom! jag va faktiskt nära på att säga upp honom ett antal gånger...
det gick bättre och bättre med tiden. vi fick en bättre relation, han började lyssna mer på mig, både från marken och i ridningen.
vi fick kämpa mycke med allt möjligt men vi klarade det tillsammans! han va ändå en trygghet för mig, va jag ledsen var det han jag gick till, va jag glad, ja då var det han jag gick till!
alla våra mysstunder va otroligt mysiga och härliga!
vi har många minnen, både bra och dåliga. t.e.x en gång när vi lekte i paddocken och han galopperade efter mig och fällde mig och sen stannade precis bakom mig när jag låg på marken och sen reste jag mig och sprang iväg också följde han glatt efter mig :') och när vi hade våra ruschar på galoppbanan några dagar innan han åkte.
och hur OSMART han va ibland! haha, helt sinnes :P
nej, nu får jag nog sluta här så det inte blir för mycke ;)


(byter spöhand) ;)
haha, sötnos! ♥
snebild :/

Kommentarer
Postat av: emilia

SÅ FINA NI E !!!! <3

2011-08-30 @ 21:24:37
URL: http://emiliaostlunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0