saknar

idag ska jag klippa mig... vet inte riktigt hur jag vill ha det men det får blir som det blir ;) jag tänkte ta före och efterbilder så ni får se hur det blir!
jag ska sticka till skolan snart.  jag har sovmorgon på tisdagar till 10.15 men idag ska jag på ett möte så jag börjar 10 istället, men det går det också. det bästa är att vi börjar så sent och sen har vi bara 3 lektioner, svenska -som jag kommer missa en del av, so - rätt kul och det går snabbt (just nu iallafall) och min sista lektion är hemkunskap vilket är SUPER kul ! :D
asså fy blää vad jag saknar att rida ! och att ta hand om en häst saknar jag också :( jag hoppas verkligen jag får en häst snart! men jag klarar mig längre sålänge jag får vara i stallet ;)
min saknade ängel (L)
vill ni att jag drar igång en frågestund?

Kommentarer
Postat av: anna thorén

sv: jadu... så fort jag kommer på vad jag kan ge :P först tänkte jag rita en bild på dig och beauty för när jag anstränger mig så brukar det bli bra (H) men sen så failade jag totalt :P så nu försöker jag tänka ut något nytt som jag kan göra och eventuelt men är ej säker :P

men du får gärna hjälpa mig med förslag så jag får inspiration :P

2011-09-06 @ 18:30:38
URL: http://tuffhast.blogg.se/
Postat av: anna thorén

sv: taaaaaack :D <3

2011-09-06 @ 22:45:17
URL: http://tuffhast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0