sista delen - mitt nuvarande hästliv

just nu har jag ingen häst. däremot väntar jag på att det ska bli en häst ledig på ridskolan men letar också ''utanför'' ridskolan av olika anledningar.
jag brukar vara i stallet ändå för att träffa mina vänner och det är också kul att hälsa på hästarna ;)
det finns väl inte seciellt mycke att berätta förutom detta. kanske inte så intressant menmen.
är det något ni vill veta så är det bara att lämna en kommentar! :)
en häst jag passade för nån månad sen. (går också ridskola)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Kan du inte skriva lite om den/ de hästarna på ridskolan som du skulle kunna tänka dig att ha som foderhäst? :)

2011-09-04 @ 13:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0