önskeinlägg

sista delen - mitt nuvarande hästliv:
Kan du inte skriva lite om den/ de hästarna på ridskolan som du skulle kunna tänka dig att ha som foderhäst? :)
jag vet faktiskt inte vilken/vilka hästar jag vill ha eftersom jag inte har ridit så många, eller det har jag faktiskt men det va när jag red på ridskolan vilket va för typ 2-3 år sen.
JAG SKRIVER SÅ SOM JAG TROR DOM ÄR, OCH EFTERSOM DET VAR SÅ LÄNGE SEN JAG RED DOM VET JAG JU INTE HUR DOM ÄR.
nästan alla hästar är upptagna så jag skriver bara dom jag kan TÄNKA mig ha, menar inte att jag ska ha dom !
Julle. han är väldigt snäll, däremot en sur gubbe i boxen ;) jag gillar hästar med humör i boxen och som är snälla när man rider vilket han är, så som jag har kommer ihåg. däremot kan han bli lite sur ibland. han gillar/e duktig på att hoppa vilket jag också gillar!
däremot är han rätt gammal och jag skulle vilja ha en häst vars liv inte är så långt kommet ;)
ingen bra bild men hade ingen annan :/ det är han till vänster som tittar upp.
en häst som kallas Lillebror. han heter något långt konstigt :P han har rätt nyligen kommit till ridskolan men han varkar vara en trevlig liten herre! han är inte heller så gammal och tror det finns lite grejer att jobba med på den hästapollen! :)
han verkar också vara väldigt kärleksfull! när han nästan precis hade kommit mös jag med honom i hagen och han var HUR MYSIG OCH GULLIG OSM HELST! :D
tyvärr har jag ingen bild på honom :(
Loke. fast han heter egentligen Cherokee men kallas loke. han kom i somras och verkar också vara en väldigt rolig häst!
också lite att jobba med skulle jag tro, men det finns ju alltid något att jobba med med ALLA hästar! och tur e väl det! :) jag vet inte så mycke om honom menmen.. han komme troligtvis bli ledig snart så vi får väl se hur det blir!
har fått tillstånd att lägga upp ridbilder av hans fodervärd innan så jag hoppas det e OK nu också!
sen vet jag inte fler hästar, vill inte heller skriva om fler ifall någon skulle missuppfatta eller jag skriver något knasigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0